Kenichiro's Blog

Thank you for looking at my blog

シンガポールリァで男喰いまくり人生⁉︎

表題のとおり…ではございません。

普通に風邪こじらせタヒんでおりましたので…

風邪とか滅多に引かないタイプなんですグァ、おそらくこの風邪きっとコロナかなんかの強い菌です。

それによりまして2泊3日中ずっと人に会えませんでした😭

はぁイラつきムラつき人生😡(※正直問題、ムラつく余裕もございませんでした。)

情けない話です。

f:id:kenchi_blog:20240126171050j:image

シンガポールリァの男は個人的に大好きなんですよね。本当に優しいザマス。

日本でも不思議とヮタクシってシンガポールリァのメンズと縁があったりするんですョ。

嬉しいことに滞在中90人以上からメッセージを頂きました(※会えないからほとんど返信はしておりません。申し訳ないですグァ。)

朦朧としながら観光し、シンガポールリァの旅は儚くも幕を閉じたのでした…

引用画像:アレン様大先生

引用口調:アレン様大先生

-----------------------------

It is not as stated in the title.
I was dying because my cold got worse...
I rarely catch a cold, but I'm sure this cold is a strong bacteria like corona.
Because of that, I couldn't meet people all the time for 2 nights and 3 days 😭
It's a pathetic story.
I personally love Singapore men.He's so nice.
Strangely enough in Japan, I have a connection with a Singaporean man.
I was happy to receive messages from more than 90 people during my stay (*I have hardly replied because I cannot see them.I'm sorry.)
The trip to Singapore ended fleetingly...

f:id:kenchi_blog:20240126173458j:image
Quoted image: Mr. Allen teacher 
Quoted tone: Mr. Allen teacher